Het Platform heeft €75.000 beschikbaar gesteld om ‘Ontdek de Geit’ een verdere impuls te geven en de naamsbekendheid te vergroten. De werkgroep imago en markt van DGZK is in samenwerking met communicatiebureau Jeen aan de slag om een Ontdek de geit-dag te organiseren. Dit wordt groots aangepakt met een combinatie van verschillende activiteiten waarmee we geitenzuivel en de sector gaan promoten. Het thema ‘smaak’ staat daarbij centraal. Door Corona wordt de invulling mogelijk iets anders dan oorspronkelijk bedacht, hierover wordt nu nagedacht.
Aanmelden voor de nieuwsbrief van Ontdek de Geit kan hier: https://www.ontdekdegeit.nl/voor-ondernemers/doe-mee/
Het Platform Melkgeitenhouderij is de private partner in de Publiek Private Samenwerking Kleine Herkauwers (PPS-KH), onderdeel Paratuberculose in de melkgeitenhouderij. Onlangs zijn de resultaten van het project beschikbaar gekomen. Samenvattend hebben de projecten veel nieuwe inzichten […]
Het Platform Melkgeitenhouderij initieert sectorspecifieke projecten op het gebied van marktinformatie, voedselveiligheid, diergezondheid en duurzaamheid en geeft ook richting aan onderzoek dat van toegevoegde waarde is voor de geitenzuivelketen.